RA Slovenija 2, 2.8.1997
Pred slabim mesecem se je na straneh Interneta pojavila tudi naša Založba Mladinska knjiga. Ideja za ta projekt je stara kako leto, zajema pa predstavitev novosti, knjižni katalog, revije, ugodno ponudbo, omogoča pa tudi naročanje kar izpred vašega stroja. O odločitvi Založbe mladinska knjiga za ta podvig pa vodja sektorja splošne prodaje Riko Rižnar.
RIKO RIŽNAR:
V Založbi mladinska knjiga smo že dalj časa razmišljali, na kak način bi našim uporabnikom, našim bralcem čim širše predstavili izredno obsežen založniški program, ki ga vsako leto v založbi pripravljamo. V založbi izide letno skoraj 350 različnih novih naslovov del, tako da imamo vedno v zalogi med 2 in 3 tisoč različnih naslovov. Zaradi izredno velike količine naslovov in izredno velike pestrosti, ker izdajamo knjige od otroških slikanic do Enciklopedije Slovenije za odrasle, smo se odločili, da s pojavom Interneta lahko uporabimo ta novi medij kot zelo primeren medij za pripravo naše elektronske predstavitve.
META ČESNIK:
In komu je namenjen?
RIKO RIŽNAR:
Internet je seveda medij, ki je namenjen vsem uporabnikom in naša ciljna skupina, če lahko tko rečem, so predvsem individualni uporabniki, ljudje, ki doma brskajo po Internetu, delno pa tudi tista strokovna javnost, ki je danes že povezana, to so predvsem splošno izobraževalne knjižnice.
novinar: Meta Česnik