OGLASNIK

PC mediji, št. 2/III, februar 1997

Prodajate zaprašeno smučarsko opremo, snowboard? Morda bi se radi znebili pajčevinaste štiriosemšestke ali spravili u promet igro, ki ste jo ie preigrali? Ali pa kupujete rabljen avtomobil, hi-fi, morda ponujate ali potrebujete različne posebne storitve? – Zagotovo boste našli svoj prostor med malimi oglasi na internetu.

Zamisel o prodaji in ponudbi izdelkov na internetu na tej spletni strani zaživi v vsem svojem pomenu. Solidno grafično oblikovana osnovna stran vam ponuja iskanje po skupinah oglasov ali po ključnih besedah in vnašanje ali brisanje malega oglasa. Pregledno in smiselno. Korak naprej vam odpre šestnajst skupin pro- dajnih in iskanih izdelkov, kjer najdete natanko 206 ponudb. Našli boste tudi rubriko poslovni stiki, ki pa je bolj skromna kot ne. Pregovorno največ malih oglasov je v skupini računalništvo, kjer pa – prav zaradi raznovrstnosti računalništva – manjka nekaj reda. To pomeni, da bi rubrika lahko imela vsaj podrubrike, kjer bi bila strojna oprema ločena od programske, igre na CD ROMih od ponudb za izdelavo domačih splet- nih strani… M.O.N.I., kot so poimenovali spletno stran, pomeni pa Mali Oglasi Na Internetu, je še ena v dolgi vrsti malih oglasov na mreži vseh mrež. Čeprav je objava, enako kot na veliki večini ostalih malih oglasov, zastonj, četudi je ponudba še kar pestra, izbirate pa lahko med različnimi nabori znakov, je usoda interneta na tej ravni pač takšna, da ljudje še vedno raje gleda(mo)jo v papirnate izdaje malih oglasov. In morda še podatek z dvomljivo težo: stran je obiskalo nekaj več kot šest tisoč deskarjev. Malo ali veliko?

MIHA AMON