Profit, 10.03.1999
Veteran na svetovnem spletu, saj je bila na njem, na najetem strežniku, že v časih, ko je obstajalo le nekaj deset domačih spletnih mest. Pivovarna Laško ima bolj klasične, v barvi in slogu piva oblikovane strani. V segmentu Predstavitev lahko najdemo kratko zgodbo o 170-letni tradiciji podjetja, s nekaj zanimivimi podatki (na primer, v pivovarni so največ piva proizvedli leta 1990 – več kot 132 milijonov litrov).
Kje smo ponujali nove telefonske številke delniške družbe in njenih distribucijskih centrov, ki so prikazani tudi na pivski mapi Slovenije. V Zgodovini je ilustrirani pregled pivovarstva na Laškem, skupaj s prikazom priznanja kakovosti za paleto laških piv. V oddelku Proizvodi v le nekaj stavkih omenjajo, da se vrhunskemu pivu pridružujejo osvežujoči hmeljni napitki, pred kratkim pa so ponudbo obogatili tudi okusni ledeni čaji. O pivu se deli na dele: Iz česa je (opis vloge vode, ječmena – sladi in hmelja). Kako nastane slad, Kako nastane pivo, Hmelj za okusno pivo, Pivo-tekoči kruh, Pivo v kuhinji. Oddelek Mecenstvo nudi pregled kulturnih in športnih dogodkov oz. klubov, ki jih podpira Pivovarna Laško (Kulturni center Laško, Grajske poletne prireditve, Pivo in cvetje, Rokomet, Košarka, Nogomet, Tri lilije). Na koncu je manjša ponudba avdio – in videoposnetkov.
(www.pivo-lasko.si)